Széchenyi Terv Plusz
Segítség egy gombnyomással!
Segítség egy gombnyomással!

Amennyiben meghibásodás van, hogyan történik a szerviz? Van-e költsége és az kit terhel? Biztosított-e cserekészülék?    

A jelzőeszköz meghibásodása esetén a felhasználónak a Gondosóra szolgáltatás ÁSZF-ben foglaltak alapján kell eljárnia. Az JHS Szolgáltató Intézmény segítheti a bejelentést és a kezdeményezheti a jelzőeszköz cserét a diszpécserközpont mellett működő ügyfélszolgálat elérhetőségein.
Ebben az esetben a Szolgáltató akár az JHS Szolgáltató Intézmény telephelyéről, ingyenesen szállítja el az eszközt, és elvégzi annak a cseréjét új jelzőeszközt biztosítva.
 
A Gondosóra készülékek a Magyar Posta Zrt.-nél ingyenesen feladhatók a diszpécserközpont ügyfélszolgálata számára (cím:  1037 Budapest, Montevideo u. 3/b.).

A jelzőeszköz cseréjét a Szolgáltató a Gondosóra programban vállalt SLA alapján 3 munkanapon belül végzi el. Szükség esetén a csere idejére további készüléket piaci szereplőktől tudnak beszerezni a JHS Szolgáltató Intézmények.