KSZK NKft. elérhetősége a JHS-Gondosóra együttműködés során
Email:
Telefon: +3670/315 5043; +3630/563 5527
web: jhs.gondosora.hu
Hogyan alakíthatunk ki JHS szolgáltató Intézményként együttműködést a Gondosóra programmal, a KSZK Nkft.-vel?
Első lépésként a Jelzőrendszeres házi segítségnyújtás és a Gondosóra program integrált működésének megvalósításához a KSZK Nkft. Együttműködési Megállapodást köt az intézményekkel. Együttműködési Megállapodás tervezet a
Az JHS Szolgáltató Intézménynek a megállapodás megkötésével párhuzamosan fel kell mérnie, hogy kik azok az ellátottak akik rendelkeznek már Gondosórával, és kik azok, akik nem.
A Gondosórával rendelkező ellátottak adatait meg kell küldeni a KSZK Nkft.-nek (
Szervezeti regisztráció, azaz a JHS szolgáltató Intézmény regisztrációja a Szervezeti regisztrációs felületen: szervezeti.gondosora.hu
Második lépésként a JHS szolgáltatást nyújtó intézménynek a Gondosóra regisztrációs felülethez saját hozzáférést kell kérelmeznie az erre a célra kialakított weboldalon (szervezeti.gondosora.hu). A szervezeti regisztráció során a Gondosóra felületre az intézmény köteles csatolmányként feltölteni a felületen előírt dokumentumokat. A regisztrációt a KSZK NKft. bírálja el.
Az intézmény nevében egyéni felhasználóknak kerülhet hozzáférés kiosztásra. Az itt megadott személyek jóváhagyás esetén egyéni, névre szóló hozzáférési jogot kapnak.
A szervezeti regisztrációt segítő Felhasználói kézikönyv a jhs.gondosora.hu oldalról tölthető le.
Együttműködési megállapodás megkötését követően:
Szervezeti regisztráció a szervezeti.gondosora.hu oldalon, majd a sikeres intézményi regisztráció után a
Gondosórával nem rendelkező JHS ellátottak regisztrációja a szervezeti.gondosora.hu oldalon.
A Felhasználói kézikönyv a jhs.gondosora.hu oldalról tölthető le, vagy kérhető a KSZK Nkft-től a
A Gondosórával nem rendelkező JHS ellátottak regisztrációja
A JHS szolgáltató Intézmény a sikeres Szervezeti regisztráció elvégzését követően a regisztrációs felületen (szervezeti.gondosora.hu) regisztrálja a JHS szolgáltatásban részesülő azon ellátottakat, akik nem rendelkeznek Gondosórával.
A Jogosultak regisztrációja során megadja a Jogosulthoz tartozó első számú Kontaktszemély adatait úgy, hogy a Vezeték és Keresztnév helyére az „Ügyeletes" és „Gondozó” szavakat adja meg, valamint a hozzá tartozó telefonszámot és email címet. A Kontaktszemély rovatban a születési névhez az intézmény KSZK NKft. által kiadott intézményi kódját be kell írni. Ez a kód a megállapodás megkötésekor kerül kiosztásra.
További kontaktszemélyek megadása a Diszpécserszolgálat mellett működő ügyfélszolgálaton keresztül, telefonon (+361 880 6831) lehetséges.
Lekérdezhetek statisztikákat, pl. kinél volt riasztás és milyen okból? Erre a Gondosóra esetében is van lehetőség?
A Szervezeti regisztráció elvégzését követően az Intézmény az elszámolási riportokat, azaz a heti jelzőeszköz aktivitási riportot a regisztrációs felületről (szervezeti.gondosora.hu) tölti le. A riport az alábbi tartalommal biztosított: az ellátott szerződésszáma (CONT szám), a segélyhívás (segítségkérés) időpontja, az intézményi gondozó (kontaktszemély) értesítésének időpontja, az intézményi gondozó kiérkezésének időpontja, a segélykérés oka.
A riportban a két-irányú kommunikációra alkalmas Gondosóra jelzőeszközön keresztül történő aktív jelzések, és az azokhoz kapcsolódó intézkedések rövid leírása jelenik meg.
Csak azok az eszközök, felhasználók szerepelnek a riportban, amelyekkel kapcsolatban aktivitás (jellemzően riasztás) történt.
Milyen adatok szerepelnek a heti riportban?
Fontos megjegyezni, hogy adatvédelmi okokból semmilyen személyes adat, így a felhasználó neve sem szerepel a riportban. Az ellátott (felhasználó) a CONT szám alapján azonosítható be. A riportban az ellátott (felhasználó) által indított, ún. "aktív jelzés" -ek szerepelnek, de lehet automata jelzés is: az elesés szenzor jelzése (G-szenzor) és arra adott válasz.
Amennyiben diszpécseri visszahívás történt (a jelzőeszközön keresztül), akkor a jelzés típusa (téves hívástól a szociális helyzetet érintő jelzéseken át a súlyos baleseti riasztásokig, a gondozói helyszínre érkezést megerősítő jelzésekig). Külön feltüntetésre kerül az eszköz visszahívásának időpontja, a kontaktszemély értesítésének időpontja, a sürgősségi ellátó értesítésének időpontja, ha ezekre sor került. A diszpécser a hívás zárását követően lezáró megjegyzést tesz.