Hogyan alakíthatunk ki JHS szolgáltató Intézményként együttműködést a Gondosóra programmal, a KSZK Nkft.-vel?
A Jelzőrendszeres házi segítségnyújtás és a Gondosóra program integrált működésének megvalósításához a KSZK Nkft. Együttműködési Megállapodást köt az intézményekkel. Az JHS Szolgáltató Intézménynek a megállapodás megkötésével párhuzamosan fel kell mérnie, hogy kik azok az ellátottak akik rendelkeznek már Gondosórával, és kik azok, akik nem.
A Gondosórával rendelkező ellátottak adatait meg kell küldeni a KSZK Nkft.-nek (
A Gondosórával nem rendelkező ellátottakat regisztrálni kell a Gondosóra rendszerébe a megadott, erre a célra dedikált felületen: jhsreg.gondosora.hu Az oldal elérését biztosító jelszót a szerződéskötéskor küldjük meg, mely kód a későbbiekben csak az adott JHS szolgáltató Intézményt azonosítja a Gondosóra rendszerében.
Lekérdezhetek statisztikákat, pl. kinél volt riasztás és milyen okból? Erre a Gondosóra esetében is van lehetőség?
A KSZK Nkft. a megkötésre kerülő megállapodás alapján a heti riportot küld az adott JHS szolgáltató Intézményhez tartozó ellátottak eszközeinek aktivitásáról (riasztások) a megadott kapcsolati email címre. Amennyiben a felhasználó CONT száma nem szerepel a riportban, az azt jelenti, hogy nem volt jelzőeszköz aktivitás. Csak azok az eszközök, felhasználók szerepelnek a riportban, amelyekkel kapcsolatban aktivitás (jellemzően riasztás) történt.
Milyen adatok szerepelnek a heti riportban?
Fontos megjegyezni, hogy adatvédelmi okokból semmilyen személyes adat, így a felhasználó neve sem szerepel a riportban. Az ellátott (felhasználó) a CONT szám alapján azonosítható be. A riportban az ellátott (felhasználó) által indított, ún. ""aktív jelzés"" -ek szerepelnek de lehet automata jelzés is: az elesés szenzor jelzése és arra adott válasz.
Amennyiben diszpécseri visszahívás történt (a jelzőeszközön keresztül), akkor a jelzés típusa (téves hívástól a szociális helyzetet érintő jelzéseken át a súlyos baleseti riasztásokig, a gondozói helyszínre érkezést megerősítő jelzésekig). Külön feltüntetésre kerül az eszköz visszahívásának időpontja, a kontaktszemély értesítésének időpontja, a sürgősségi ellátó értesítésének időpontja, ha ezekre sor került. A diszpécser a hívás zárását követően lezáró megjegyzést tesz."